Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

Βίκυ Καγιά: «Με ανάγκασαν να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ»

Μεγάλες αποκαλύψεις από την μεγάλη τηλεοπτική παρουσιάστρια, Βίκυ Καγιά για τις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου 2015. Στις 20/12 αποκαλύπτει η Βίκυ Καγια αποκλειστικά στα Ανομολόγητα Διαφόρων Θεμάτων την περιπέτειά της για τις εκλογές της 20ης Σεπτεμβρίου. Αναλύει τις δωροδοκίες που της έταξαν και τα περιθώρια επιλογής καθώς εμμέσως διάλεγαν εκείνοι την επιλογή και την απόφαση της παρουσιάστριας απειλώντας την πως αν δεν υπακούσει στα τάγματά τους θα της σκοτώσουν την κόρη της.

«Ήταν πράγματι πολύ δύσκολη εκείνη η περίοδος, για μένα. Είχα και προσωπικά προβλήματα. Ώσπου ενδιάμεσα στο καλοκαίρι ανακοινώθηκε πως στις 20 Σεπτεμβρίου θα γίνουν ξανά εκλογές! Εκεί χάλασαν οι διακοπές μου, μόνο 5-6 ημέρες το ευχαριστήθηκα, όλα τα υπόλοιπα έπρεπε να φανούν ότι πήγαν ρολόι για την δημοσιότητα ώστε να κρυφτούν όλα τα παραπτώματα των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ. Φοβήθηκα! Ήξερα απ' την αρχή πως έχουν απειλές να μου τάξουν, από την στιγμή που μπούκαραν στο σπίτι μου. Στην αρχή φάνηκαν πολύ φιλικοί μαζί μου, αλλά ο τρόπος μόνο με τον οποίο μπήκαν εκδήλωνε τις προθέσεις τους! Μου έταξαν 50,000€ τον μήνα για να ταχθώ στον ΣΥΡΙΖΑ αλλιώς θα μου σκότωναν την κόρη μου!!! Είναι ένα ψέμα αυτό που έζησα το καλοκαίρι, νιώθω πως ήταν ένα εφιαλτικό όνειρο όταν το σκέφτομαι», ύστερα συνέχισε με το τελικό αποτέλεσμα του γεγονότος, «Δηλώνω ευθέως στα Ανομολόγητα πως με ανάγκασαν να ψηφίσω ΣΥΡΙΖΑ, όλα όσα ειπώθηκαν ήταν ένα ψέμα, όλα ήταν για να καλυφθώ από τις απειλές, όλα για την δημοσιότητα!! Ευτυχώς δεν πήρε έκταση το θέμα στην τηλεόραση. Δεν δέχτηκα τα λεφτά τους. Δεν τους φοβάμαι πια, το λέω δημοσίως. Πιστεύω δεν έχουν την δύναμη να σκοτώσουν την κόρη μου, διότι ο λαός θα μάθει ποιοι πραγματικά είναι και θα στραφεί εναντίων τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: