Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Sin Boy: «Δύναμή μου οι youtubers»

Σε συνέντευξή του στα ανομολόγητα, ο Sin Boy, δηλώνει το πόσο ευχαριστεί τους πιο δημοφιλής youtubers στην Ελλάδα. Την έμμεση υποστήριξη που του δείχνουν αλλά κυρίως τις προωθητικές ενέργειες που έμμεσα χρησιμοποιούν με το πρόσωπό του.



Πώς δικαιολογείς την αύξηση των προβολών σου στο youtube;


Στην περίπτωση αυτήν δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσω κανένα είδους προωθητικού μέσου, στην ουσία. Χωρίς να θέλω, χωρίς να κάνω κάτι οι προβολές έρχονται. Συνειδητοποιώ πως έχω αποκτήσει φήμη, έστω μια αρκετά καλή φήμη. Πιστεύω πως μπορώ να προχωρήσω στο επόμενο βήμα, δηλαδή να το πάρω ακόμα περισσότερο επαγγελματικά το θέμα της μουσικής.


Τι είναι αυτό που σου δίνει αυτές τις προβολές χωρίς να χρησιμοποιείς προωθητικά μέσα;

Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση. Δεν χρησιμοποιώ προωθητικά μέσα διότι τα χρησιμοποιούν άλλοι για εμένα. Αυτοί είναι οι youtubers, και αυτοί είναι η δύναμή μου προς την δόξα. Οι  δημοφιλείς youtubers έχουν ένα συγκεκριμένο αριθμό θαυμαστών και αυτό με βοηθάει να προβληθώ και να με γνωρίσει ο κόσμος. Το youtubing είναι μόδα, τελευταία, κι έτσι οι youtubers ανεβάζουν γοργά τους θαυμαστές τους και αυτό, επίσης, με βοηθά πολύ.

Πράγματι έχεις αποκτήσει φήμη, αλλά πώς αιτιολογείς το γεγονός ότι οι haters είναι περισσότεροι από τους φανς σου; Απλά ικανοποιείσαι που έχεις φήμη;

Ακριβώς! Απλώς ικανοποιούμαι που έχω φήμη. Γνωρίζω πως το τραγούδι για τον Βαγγέλη Κακουριώτη έφερε στο κανάλι μου χιλιάδες 10χρονα κοριτσάκια για να με βρίσουν. Εγώ από την πλευρά μου γνωρίζω πως 10χρονα δεν θα μείνουν μια ζωή έτσι, κάποτε θα μεγαλώσουν και θα καταλάβουν και ίσως γίνουν φανς μου. Στην Ελλάδα, ο κόσμος έχει την κακιά συνήθεια να βλέπει κάποιον και να τον κράζει ανελέητα έτσι για να έχει την ψυχική του ηρεμία, όλοι θέλουν να έχουν κάποιο άτομο που θα το κράζουν έτσι απλά για να κράζουν.

Αν, από την άλλη, απλά δεν αρέσει η μουσική σου στο κοινό; Πώς είσαι σίγουρος πως το hating έχει προκληθεί από τις VKators;

Επίσης πολύ καλή ερώτηση, αλλά θέλω να σας διαβεβαιώσω πως στην Ελλάδα δεν υπάρχει η κατάλληλη εκπαίδευση, να το χαρακτηρίσω έτσι, ώστε να αντιλαμβάνονται την ποιοτική μουσική. Επίσης ο Βαγγέλης δεν έχει ποιοτική μουσική αλλά για κάποιον λόγο έχει τις φανς που έχει. Γενικά, στην Ελλάδα δύσκολα μπορεί κανείς να αναδείξει το ταλέντο του στη μουσική. Όλος ο κόσμος λειτουργεί με το κράξιμο όπως ανέφερα και πριν. Πρέπει να είσαι κλασικός για να σε εκτιμήσει ο κόσμος, δεν ανέχονται το κάτι διαφορετικό. Όλοι θέλουν το ίδιο και το ίδιο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: